Hoe werken we?

Alles start bij een eerste intakegesprek. Ik luister naar uw energievreters, uw "time consumers" en uw struikelblokken. Samen bekijken we waar iAssist u kan ondersteunen zodat u kan doen wat ècht telt. Is dat nieuwe business genereren, is dat tijd met familie en vrienden doorbrengen of wilt u meer 'me-time' creëren, ... dat ligt helemaal aan uzelf.

Wat volgt is een testperiode van ongeveer 3 maanden waarin iAssist u, uw bedrijf en de werkzaamheden leert kennen.  Elke ondernemer werkt immers anders en zo krijgen we meer voeling met de programma's en werkwijze en noden van elke klant. Tijdens deze periode wordt er ook een vertrouwensband opgebouwd wat ook noodzakelijk is om onze werkzaamheden tot in de perfectie te kunnen uitvoeren. Tijdens deze periode wordt er gefactureerd volgens tijdsregistratie.

Na deze periode hebben we een duidelijk beeld van de uren die we nodig hebben om u te ondersteunen en gieten we dit in een op maat gemaakte abonnementsformule. Uiteraard blijft de mogelijkheid voor facturatie via tijdsregistratie nog steeds mogelijk indien dit voor u de meest voordelige optie is.

Op regelmatige tijdstippen maken we tijd voor een evaluatie om te inventariseren hoeveel TIJD u heeft gewonnen en waar iAssist nog meer kan doen om u te ondersteunen. Wij houden van heldere communicatie!  

 
Show value,
create an experience
and always strive to exceed
customers expectations
-Shep Hyken-
— www.hyken.com