Hoe werken
we
bij iAssist?

1

Alles begint met een telefoon of mail

Dan plannen we een eerste afspraak om elkaar beter te leren kennen. Wij toetsen jouw wensen en noden af en kijken hoe we jou het beste kunnen ondersteunen. We werpen als het ware een eerste blik op jouw bedrijf. Het is voor ons heel belangrijk dat er een wederzijdse klik is omdat wij vanuit vertrouwen werken en heel dicht bij onze klanten staan.

2

Hierna volgt een uitgebreid voorstel...

Na deze afspraak komen we met een mooi & duidelijk voorstel waarin de taakomschrijving, uren, datum van opstart, etc. uitgelegd zijn.

3

Hierna plannen we de opstart in!

Bij akkoord van het voorstel plannen we een opstart. We zullen bij jou op kantoor of vanop afstand werken op een vaste afgesproken dag en tijdstip. We doorlopen samen hoe het werkt. Jij maakt ons wegwijs in jullie werkmethoden en systemen. Wij vragen jou om de concrete verwachtingen in uitvoering duidelijk uit te spreken, zodat er geen misverstanden ontstaan. Wij geloven namelijk dat een samenwerking maar zo sterk is als een goede communicatie.

4

Volledige zelfstandigheid

De ervaring leert dat we, na verloop van tijd, elkaar beter aanvoelen zodat wij volledig zelfstandig kunnen werken. We komen, indien we dit nodig achten, met verbeterpunten. We zijn nu eenmaal hélemaal betrokken.

De facturatie gebeurt op het einde van de maand op basis van een urenregistratiesysteem.

Mooi toch?

Ben je nieuwsgierig naar hoé iAssist precies te werk gaat & waarom u voor ons moet kiezen?  Lees alles over onze unieke, professionele service.